31 mars 2010

avslutning!

Fredgen den 16 April kör vi en avslutning på Big Bowl, klockan halv 7 samlas alla utanför ingången.

Bowlingen är mellan 19:00 - 20:00 Efter de hade de varit roligt om alla suttit kvar och tagit något att dricka och käkat något tillsammans som man får betala själv. Efter de kör vi på en utgång i Malmö med samtliga i laget. Hör av er till MIG om ni ska med eller inte skicka ett sms till mig på nummer 0704-715143 eller skriv på bloggen och glöm för fan inte namn nu :)

Säg till alla i laget att läsa bloggen!!!!

// Coach Oor!

9 kommentarer:

  1. men vafan... ska vi inte dra ett riktigt förkrök innan istället? palla lägga alla pengar på bigbowl? men jag är på endå... :D / 7

    SvaraRadera
  2. Precis.. kanske lite nhl innan?

    Jag är iaf på..

    #18 curry calle

    SvaraRadera
  3. jag är med.
    /Simon målis

    SvaraRadera
  4. jag är på men får ej hänga med efter bowlingen för tina:P

    / lillen
    76

    SvaraRadera
  5. ja kommer :D

    // #17

    SvaraRadera
  6. Jag kommer! ;D

    #36

    SvaraRadera
  7. Tack för dessa 2 roliga åren grabbar o önskar är lycka till på livets krokiga vägar !
    Matti /

    SvaraRadera